Barn till salu...

2,5-åring i sina bästa år, lagom envis o lagom tjurig, säljes!! Alicia, som i och för sig varit envis sen hon föddes, har varit på sitt allra bästa humör idag har jag fått rapporter om. Morronen var go o gla, problemet började när vi skulle borsta tänderna. Det hade hon absolut inte lust med. När sen mamma o pappa blev helt galna o tänkte sätta på henne overall o mössa när hon skulle gå ut var det kört. Det var ju bara -13 grader, då behövs inte sånt! I över en halvtimme höll vi på, sen fick jag nog. Jag bar henne till bilen utan ytterkläder, utan mössa, utan skor o utan vantar. Jag vet, jag är en dålig mamma!! Jag skulle till jobbet, M skulle till tandläkarn, Alicia skulle till farmor o mitt tålamod hade tagit slut för längesen. Hon hade varit precis likadan när hon skulle hem från farmor berättade M så då hade det tagit ytterligare en halvtimme. Vad mysigt det är med barn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0