Blä, uäck!

Stackars mig! Sitter på jobbet med magvärk o kräk-känslor. Det började redan i morse. Det svider i magen o jag mår illa. Jag vet inte om jag glömde bort det, men det försvann när jag kom till jobbet. Lite innan lunch kom det tillbaka o jag visste inte riktigt om jag skulle kunna stanna kvar här. Fick i mig lite lunch så då blev det lite bättre. Nu börjar magontet komma tillbaka, vill INTE!!

Idag har rörmokare varit till oss, dragit lite rör o satt in toalett. När han skulle såga i tvättställsskåpet för att kunna sätta dit handfatet lyckades han såga fel, så nu måste vi åka till IKEA o köpa ett nytt. Jag tror jag blir TOKIG!! O dom kan ju glömma att jag tänker betala för det extra! Nänä.. Som sagt, snart är det jul! :)

Ikväll kommer syster o håller mig o Alicia sällskap, M jobbar till 9. Får se om vi kan hitta på någon gourmetmat att bjuda på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0