Gott nytt år!

Jahapp, så har vi ett nytt år igen då :) O det firas in med päronsoda o hockey-tittande! :) Till o med jag som är en fotbolls-tjej egentligen tycker det är spännande! Förlängning nu..

Tidigare ikväll har vi ätit gott med 2 andra grannfamiljer. Parmaskinka o färskoströra till förrätt, fläskfilé, potatisgratäng o baconinlindad sparris till varmrätt o suuupergod chokladmousse till efterrätt. Proppmätt, säger jag bara :)

Alicia som vägrade sova middag tidigare på dan var skapligt tröttis när klockan närmade sig halv 9 så då tackade vi för oss. M blev kvar en stund till. Jag var ganska trött jag med så jag var nöjd med att stanna kvar hemma. Gillar väldigt att umgås med grannarna! Vi har tyvärr inga nära kompisar med barn o även om lever ett "vanligt" liv när man har barn så blir det inte samma sak. Det går inte att släppa allt o göra "roliga" saker. Lite tråkigt.. Inte att gå miste om saker men att inte alla alltid kan förstå det. Hemskt nöjd med att ha hittat mina grannar! ♥

Om dom bara kunde avsluta matchen nu´rå så jag kan gå o sova. Straffar nu! :) Imorrn vankas det inventering hos papsen. Inte före 11 är det sagt så förhoppningsvis så blir det lite sovmorron.

Gott nytt år o heja Sverige! Nu ska jag hålla tummar o tår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0