Jag skäms!!

Förlåt förlåt förlåt!! Jag vill inte bli arg på dig. Jag vill inte ha så dåligt tålamod. Jag vill orka! Älskade vän, jag vill inte att du ska se din mamma lessen! Mamma var så stolt över dig idag o jag tycker så synd dig när du inte mår bra, men det tar på krafterna! Förlåt, jag menar inte att brusa upp. Jag vill vara en mamma som klarar allt, som vet precis hur jag ska göra i alla situationer, som är perfekt. O när jag inte är det så brister jag, det är inte ditt fel! Du ska inte straffas! Jag skulle aldrig slå dig o jag vill heller inte bli "för" arg på dig. Men känslorna måste få komma ut, det är därför jag gråter. Förlåt!
Jag älskar dig, du är min dotter, mitt allt! Förlåt!

O tack M för att du tar över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0