Sjuka familjen

Japp, nu är det min tur! Toksnorig, febrig o jättesynd om... :) Hade 38,5 igår kväll när jag la mig, men har bara haft 37,7 idag så förhoppningsvis blir det inge långvarigt. Däremot så hade lillan 38,9 ikväll igen när hon skulle lägga sig. Hade härjat o busat mycket så förhoppningsvis är det borta imorrn, men jag ringer nog ändå rådgivningen o hör om dom inte kan boka in oss nånstans på måndag. Det går ju en massa lunginflammationer överallt o det är ju bättre att kolla en gång för mycket!

Städning har det alltså inte blivit mycket av idag. Vi tog en sista julhandling o det räckte i kroppsarbete för mig. Förhoppningsvis känner jag mig piggare imorrn så man kan dona lite. Skulle ju vilja hinna städa så vi kan sätta upp granen juh! Jag har alltid varit hård på att tomtarna ska fram sådär en vecka innan jul o granen max 2 dagar innan. I år kom alla tomtar upp i början på december o kommer granen upp nu så...? Ja då vet jag inte, då blir det nog tropisk värme på julafton :) Nä, men jag har kommit på (jaja, alla andra kanske redan har kommit på det här...) att det är bättre att sätta upp tomtar o allt tidigt, då hinner man mysa innan jul o få julstämning o sen plocka ner det ganska direkt efter jul o nyår istället. Då är ju liksom julen ändå över.. Smart va?! :)

Nä, ska nog kolla på ett avsnitt Gossip Girl nu innan sängdags. M är o spelar pingis i skyddsrummet med dom andra småpojkarna på området :) Tösen sussar sött, peppar peppar... O jag sitter med en godispåse o julmust i soffan, så inte går det nån nöd på mig inte :)

Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0