Sleeping beauty

"Imorse" väckte Alicia mig kvart i 10!! Thank you! Jag hade sovmorron från jobbet så det var skönt att få sova ut riktigt en gång. Lillan har varit duktig på det viset; somnar hon sent på kvällen, då vaknar hon (oftast) ganska sent på morronen efter. Hamnade framför gamla kort o det slog mig att vår dotter är ganska begåvad vad det gäller att sova. Alla föräldrar har väl en massa söta sov-kort på sina småttingar. Det har vi också, men har vi har också en hel del galna sov-kort på skönheten. Så med en explosion i sov-kort säger jag gonatt.

 Sover sött i soffan med mamsen. Här hamnade vi de flesta mornar i början efter att papsen gått till jobbet.

"Släck lyset!"

 Vissa sover livligt

 Ibland kommer John Blund utan förvarning

The more, the merrier

 Det här kortet är taget 04.08 på natten/morgon. Det är det som kallas nattro :) Jag var bara tvungen att hämta kameran...

 ♥ GONATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0