Helgen som gått..

Men?! Var helt säker på att jag skrivit inlägg i fredags angående helgens planer. Nu när jag loggar in så ser jag att det inlägget ligger som ett utkast bara. Hm, måste ha missat att publicera det. Nåja, då kommer helgens planer som utförda händelser nu istället då :)

Fredag kvällen spenderades med arbetskamraterna hemma hos mig. Vi hade pengar kvar på vår budget efter Halv-8-hos-mig-kvällen så då beställde vi julmat på catering o hade julfest hemma hos mig. Lite mysigare det än att hyra in sig på en stor lokal.. MASSOR av mat, gott vin o trevligt sällskap resulterade i en toppenkväll som avslutades med dans på O´Learys o den självklara nattvickningen på Kalles. Kom inte hem förrän efter 3, trött som få o somnade direkt på soffan.

Det var ett tungt huvud som vaknade på lördag morron. Inte dålig, men sååå trött. Alicia sov hos mormor o morfar så jag kunde slappa lite i soffan som tur var.. Hämtade Alicia o busade lite med henne på dan innan M, som jobbat helg, kom hem o åt. Somnade i soffan redan halv 9, så trevlig var jag :)

Igår var jag fortfarande trött i huvet så det blev inga större påhitt. M jobbade o jag o tösen roade oss bäst vi kunde. Läste böcker, byggde tågbana, kollade film o grejade. Hälsade på pappan på jobbet o tog en fika med han också. Kvällen blev lugn med mys med lillan.

Så är det då ny vecka, endast 3 kvar till jul = stress! Jag som skulle vara klar med julklappshandel för längesen har knappt påbörjat. Det blir en Gävleresa på lördag i alla fall o då ska jag banne mig bli klar...!! Nu är det lunchdags. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0