Back in business

Jag är tillbaka! :) Sitter på jobbet, utrustad till tänderna med vatten, Läkerol, näsdukar, nässpray och en mugg varm choklad. Det ska nog gå det här. Tog en Ipren o hostmedicin innan jag gick så det känns skapligt i alla fall. Har sjungit upp mig lite nu så jag är inte lika kraxig som när jag kom, men fruktansvärt torr i halsen. Har redan avverkat 3 glas vatten, en mugg varm choklad, en latte o ett toabesök :) Antar att det blir fler toabesök om jag fortsätter i den här takten..

Ikväll vankas det show. Jonas Gardells "Trafikplats Glädjen" ska avnjutas i Gävle. Jag som tidigare inte varit så begeistrad i Gardell, har tyckt att han är lite för mycket o jobbig blev alldeles kär då vi för några år sen var o såg "Tillfällig gäst i ditt liv". Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Jag hoppas nu bara inte att jag har för stora förhoppningar, men det blir nog tokbra. Får ju träffa goa M o J i alla fall o det kan ju inte bli fel :)


Nu vankas det lunch på schemat, liiite tidigt, men kan vara bra att vila rösten lite. Återkommer med utlovade bilder från Halv-8-hos-mig-kvällen så fort vårt internet kommit igång. M felanmälde i förrgår o dom skulle låta en tekniker titta på det. Hm, när nu det blir..?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Erbjudandet på bilstolarna är fram till julafton! :)

2010-11-18 @ 18:24:45
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0