Halsont

Idag så går vårt halv-8-hos-mig-jippo av stapeln. Ska bli såå skoj! Varje gång jag vaknat inatt har det känts som att jag har haft ett rivjärn i halsen. Nejnejnej jag vill vara frisk! Hade fortfarande världens halsont när klockan ringde, huvudvärk o kände mig lätt illamående. Tänk vad lite Ipren kan göra! :) Jag vägrar vara sjuk idag! Idag ska jag laga mat o mysa med jobbgruppen. Väl uppe o iväg så kändes det lite bättre o nu är jag "bara" lite svälld i halsen. Halstabletterna ligger på skrivbordet o mellan samtalen försöker jag hinna med lite medicinering med dom.

Ingen mera snö har kommit och det är minus 4 grader så om det fortsätter så här så är jag nöjd. Liiiite mera snö kan komma till jul men annars är det här alldeles lagom. Enligt väderprognos så skulle det väl komma snöblandat regn om bara ett par dar så jag antar att jag inte får som jag vill. Den här gången heller... :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! :)



Hoppas du blir frisk innan du blir sjuk på riktigt.

2010-11-11 @ 13:10:27
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0