Helgen #1

MEN!!! Hade nyss skrivit hela mitt inlägg o skulle bara lägga till nåra bilder. Självklart lyckas jag klicka galet så allt försvinner!! TYPISKT!!

Nåja, en liten redovisning för helgen var det på G. Vi har egentligen inte gjort nåt särskilt men helgen har bara susat förbi. På fredagen hade Alicia playdate på förmiddan med grannflickan medan vi röjde slipdamm o annan lort hemma. Det är så lämpligt att kunna hämta in en barnvakt sådär. Okej att dom båda bara är 2½ år, men tillsammans roar dom varann så bra så då hinner mamsen o pappsen göra annat. Vi åt lunch sen, grillade korv, ute med grannarna men akta´re vad kall om fingrarna man blev. Det såg så skönt ut i solen, men utan vantar var det KALLT!

På kvällen lyxade vi oss med plankstek. Lillan som inte är så imponerad av kött fick en egen variant med köttbullar istället. MINST lika bra om man frågar henne antar jag.




Grönsakerna, som ju är godast, dom plockade hon i sig först. Gojänta ♥ M gick sen iväg med grannkarlarna o spelade pingis o drack öl i skyddsrummet. Boys will be boys... :) Alicia fick somna i soffan med mig medan jag slötittade på TV. Blev sängen skapligt tidigt eftersom det skulle bli shopping på söndan.

Söndagen spenderades på IKEA men det har jag inte tid med nu så det blir ett till inlägg senare. Wow, 2 på en dag?! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!



Ja precis så känner jag med. Men det är nog som du säger, ibland så känner man bara så och det har man nog också rätt till att göra. Man är inte mer än människa. Förlåt för att jag varit så dålig på att svara på kommentarer, ska bättra mig!



Kram och tack

2010-11-08 @ 20:24:04
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0