Helgen #2

På söndan som sagt blev det IKEA. Vi lämnade tösen hos mormor så vi kunde handla i lugn o ro. Det shoppades till nya badrummet; tvättställsskåp, handfat, blandare.
FLÅREN Tvättställsskåp Bredd: 84 cm Djup: 55 cm Höjd: 78 cm HÖLLVIKEN Tvättställ Bredd: 57 cm Djup: 44 cm Bygghöjd: 17.5 cm DALSKÄR Tvättställsblandare m bottenventil Höjd: 18 cm

Ovanför ska vi ha en svart tavellist med spegel.
RIBBA Tavelhylla Längd: 115 cm Djup: 9 cm Max. belastning: 7.50 kg HEMNES Spegel Bredd: 60 cm Höjd: 90 cm (spegeln ska vara liggande)

O längst upp denna:
MUSIK Vägglampa Längd: 60 cm

Blir nog toookbra tror jag :thumbup:

En grön, lurvig matta till tv-rummet blev det också. Vi köpte en liknande möbel som den vi har som tv-bänk som vi tänkte använda som soffbord. Men när vi kom hem o la ut den goa mattan så insåg vi att det inte skulle passa med det bord vi tänkt, så nu tar vi med oss dom ouppackade kartongerna (som tur var) o byter dom när vi åker till Sundsvall nästa helg. Så kan det gå :)

När vi hämtade tösen fick vi mat av mamsen o pappsen. Smaskens! Ibland önskar jag att jag skulle kunna göra nåt för att "betala tillbaka" för allt som mamma o pappa ställt upp med genom åren. Dom har verkligen alltid funnits där o jag hoppas jag kommer kunna ställa upp lika mycket för mina barn.

Nu är det kväller. Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0