Hur gör man?

Idag var det en ovan dag på jobbet. Det har ringt massor idag! Kö nästan hela dan o det är nästan så att man inte vet hur man ska göra när det ringer så mycket! Jag är ju van att kunna surfa hela dagarna! :)

Äntligen märks det att det händer nåt i badrummet. Vi fick mattan inlagd idag o det blir såå bra. Kommer inte ihåg om jag sagt det, men det bli schackrutig matta på golvet o vitt kakel på väggarna. Åh, det kommer bli så fint :thumbup:

Snart blir jag tokig på min hosta. Den går aldrig över. Jag vaknar varje natt av att jag hostar o får antingen lägga mig på soffan eller i Alicias säng (hon sover ju ändå inne hos oss) för att inte väcka resten av familjen. Tur att hon har en fullstor säng, skulle bli trångt i en spjälsäng :D

Nä, nu ska jag ta en sup med hostmedicin o sen blir det sängen.
Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0