Jag tror, jag tror på sommaren..

Ska skicka iväg o göra almanacka i julklapp till farmor så jag har suttit o kikat genom kort från sommaren. Åh vad jag vill att det ska bli sommar igen. Mindre kläder, ljusare ute o allmänt piggare tycker jag man känner sig. Men men snart är det jul o det är inte fy skam det heller :) Ska bli mysigt att fira jul med lilltösen nu när hon liksom förstår vad som händer. Vi får väl se vad hon tycker om tomten men..

Ska krypa i säng nu så man orkar med morrondagen. Jobba mellan 7.45 o 16.15. Sen hämta på dagis, hem o byta om o fräscha till sig lite o lämna tösen hos syster innan jag ska möta upp ett gäng från jobbet på en liten after-work vid 17.00. Hm, kan bli tufft! Jag har inte varit nån sån hänger med på sånt, men på det här jobbet känns det riktigt kul. Ett skönt gäng med stor spridning på både ålder o intressen. Så det blir riktigt skoj!

Avslutar med en riktigt härlig bild från i midsomras på gohjärtat ♥ 



Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0