Lyckad torsdag

Gårdagen var mycket lyckad! Galet trevligt o supergod mat. En del bilder knäpptes som jag lägger ut ikväll så ni får se. Hungrig som jag var så missade jag tyvärr att fota huvudrätten!! Slängde mig över maten, men jag kan lova att den var god i alla fall :) Nåja, mer information o bilder kommer senare.

Ikväll blir det fredagsmys med Idol o kanske lite gotta? M jobbar så jag får allt gotta för mig själv! :) Har ju missat Idol 2 fredagar i rad så nu är det skärpning. Mina favvisar är i alla fall kvar, Jay o Linnea. Det är lite knepigt det där. Man vill ju att favvisarna ska vinna men ändå är det ju oftast vinnarna det går sämst för efteråt. Vet inte vad som händer, men det brukar gå bättre för dom som kommer på plats 3-5 sådär. Men jag vill ändå lyssna länge på åtminstone Jay så jag hoppas i alla fall att han inte åker ut än.

Har begärt friskvård från jobbet idag så jag slutar redan 15.15. Så skönt! Ska nog åka hem o vila lite då; skallen värker, halsen svider o ögonen rinner. Men annars så är jag pigg :) Måste ju försöka hitta på nåt till farsdag också. Alicias pappa är det klart till men min pappsen måste ju också få nåt skoj. Ska höra med mamma o syster om dom har nåt på gång. Nu ska jag ta min rast så hörs vi ikväll. Atjoo på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Karlar, dom är som dom är när dom inte blev som dom skulle ;) Min karl gör precis likadant, han tvättar bara sina jobbarkläder, men om han kan tvätta dom kan han väl också tvätta resten !? Knepigt det där :P

2010-11-15 @ 15:16:47
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0