Nere..

Usch, jag har varit lite låg ett tag. Jag brukar bli det när det blir mörkt o grått o regnigt. Alltså brukar det vara i oktober, november sådär som det är värst. Nu var det så mycket med nytt jobb o allt så jag hann nog inte tänka efter så mycket. För ett par dar sen så kom det över mig. Hopplösheten att vår rustning aldrig blir klar, stressen över att det snart är jul o bara sådär allmänt nedstämd. Det är inget allvarligt, jag blir inte helt under isen o det är kanske inget att bråka om men det är ändå jobbigt! För mig!

Men men, slut på självömkan nu! Angående rustningen så ska, förhoppningsvis ska väl tilläggas, kakelsättare komma idag o kakla väggar. Sen hoppas jag att rörmokaren kan komma o dra rör så fort som möjligt. Skulle så gärna vilja ha mitt badrum snart. Tänk att kunna lägga sig i ett varmt bad nu när det är kallt! Mys!

Nåja, vi stödstädade i helgen i alla fall så det känns lite bättre där hemma. Förhoppningsvis ska det inte behöva damma så mycket med kakling o rördragning så vi tog itu med dammandet igår. O jo, det behövdes. Till och med bakom böckerna i bokhyllan var det ett tjockt lager damm. Det kändes lite bättre när det var klart men det är ändå jobbigt att ha det rörigt o med en massa byggsaker överallt. Måtte det bli klart snart!!

Nåja, nu ska jag jobba vidare o sluta gnälla.
Må så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0