Trött!

Ett litet inlägg bara för att tala om att jag lever :) En fullspäckad helg har gjort att jag inte haft tid/ orkat slå mig ner med dumburken. En längre avhandling kommer imorrn.

Nu vankas äntligen sänggång efter det att Mattias nyss kom på att vi inte hängt tvätten som vi satte igång för några timmar sen. Varför, varför gör vi så jämt?! Sätter igång tvättmaskinen, slår oss ner i soffan o kommer på lagom när vi är på väg att gå till sängs att "Jäsiken, tvätten hängde inte sig själv den här gången heller..." Men nu så, nu ska jag sova. Ny vecka, nya friska tag.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: fanny verencia

god natt:)

2010-11-07 @ 23:32:45
URL: http://jaevlafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0