Uttråkad

Fy, så långsamt det är på jobbet. Jag har ett telefonjobb där kunder ringer in o ställer frågor om både det ena o det andra. Trivs kanooooonbra, men under en period nu så har det varit så långt mellan samtalen o dagarna blir så långa då. Jag har gått genom alla bloggar jag följer, Aftonbladet, Blocket, Tradera, Facebook o allehanda blandade internetsidor. Nu har jag inget mer att titta på så jag hoppas att samtalen börjar ramla in :)

Badrumsrustningen går (väldigt) sakta men (förhoppningsvis) säkert. Eller det vette 17 förresten. Förutom hålet i taket som jag visat tidigare så har dom lyckats åstadkomma att två små flisor i kakelväggen på toaletten nere lossnat. Även ett "stort" hål i taket på ena sidan där nya rör dragits har vi fått. Det blir nog bra när det är klart även om det känns långt borta.

På torsdag på jobbet så ska vår grupp ha ett halv-8-hos-mig-jippo. Vi har blivit uppdelade i 3 grupper som ska ha hand om respektive förrätt/varmrätt/efterrätt med tillhörande dukning.  Det ska bli riktigt kul! Min grupp ska ha hand om förrätt o jag tror vi har kommit på nåt riktigt smaskigt. Tänker inte skriva vad ifall någon läser, men recept o bilder kommer jag lovar.. Sen ska vi också bli bedömda med betyg, precis som på TV. Andra lekar, aktiviteter kommer också att utföras under kvällen o jag tror vi kommer att tokroligt! Jag jobbar med så skönt gäng så det kan inte bli annat än bra!

Nu ska jag nog ta ett toalettbesök för att fördriva tiden lite :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0