Vinter!

Jäsiken va fort det blev vinter! Visst, det snöade igår när jag la mig men det var ju verkligen helvitt imorse när man vaknade. Den här hösten har bara försvunnit så att det är vinter har jag inte riktigt hunnit greppa. Vi får väl se hur den vintern artar sig, det ska ju bli lika, om inte värre, än förra året. Det är mysigt med lagom tycker jag :)

Nåt som är positivt med att det blir vinter är i alla fall att det snart är advent! Sååå mysigt att ta fram ljusstakar o pyssla till det lite. Hoppas hoppas hoppas att badrummet är klart då så man inte behöver pynta o ställa ljusstakar mitt i allt damm. Men fortsätter det i den här takten så är det nog bättre att sikta på att få det klart till midsommar. Varken idag eller igår har dom varit hos oss. Fy, ibland önskar jag att man kunde fixa allt själv. Inget illa ment, men jag har inte så högt förtroende för hantverkare alla gånger... :(

Kvällsarbete till 18.15 ikväll vilket innebär att det blir mycket dötid, det ringer inte så mycket efter klockan 4. Någon som har något bra tips på nån bra internet-sida som man kan fördriva lite tid på? :)

Simma lugnt, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0