Helg.. snart..

En timme kvar till helg. Knepigt det där: är man hemma längtar man till jobbet o är man på jobbet så längtar man hem. Extra kännbart blir det ju i och med att resten av familjen är hemma o myser ♥

Ikväll ska jag o M ut o äta med syrran o hennes sambo. Lillan får bo hos mormor o morfar. Det blir liksom en win-win-situation för alla inblandade :D Det var längesen vi var ut o åt o bara var vi en stund, så det ska bli riktigt trevligt. Hoppas nu bara på god mat också!

I helgen ska vi riva badrum. På måndag kommer snickare o ska påbörja renovering. Det ska bli ny matta på golvet, nytt kakel på väggar o nytt badkar, toalett o handfat. Det kommer bli såå fint. O dyrt! :) Ett badrum på ca 8 kvadrat kommer springa loss på minst 50 000 kronor. Som hittat.. Men det är värt det. Såå värt det. Jag sa redan när vi flyttade in för 3 år sen att jag ville göra om badrummet. Men som sagt så är det ju en kostnadsfråga. O nu ska det äntligen ske. Lovar bjuda på före o efter. Snart snart snart...

Nä, nu får jag hoppas det ringer på lite sista tiden så det går fort. På återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0