Lördagkväll

Sitter just nu o funderar på om jag ska vara smart o gå o lägga mig så jag är redo för morgondagens drabbning med att underhålla krabaten eller om jag ska falla för frestelsen och titta på ytterligare ett avsnitt av Gossip Girl. Det senaste leder just nu... tyvärr :) Jag vet att jag borde krypa i säng eftersom våran tjej inte riktigt har insett tjusningen med att sova lugnt på nätterna. Under natten som var utövade hon eget inbördeskrig med täcket som tydligen vägrade lyda kommando att ligga där hon ville. Mamman o pappan var dom stora förlorarna då tjejen o täcket låg mitt i sängen :)

Tänk om hon kunde sova såhär lugnt o sött jämt

Gohjärtat ♥

Fick nyss göra en utryckning. Tror det är en del drömmar på gång, så jag tar nog mitt förnuft tillfånga o går upp o kramar kudden jag med. Gonatt Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0