Rivningsobjekt

Hade en väldigt trevlig utekväll igår. Maten var god, restaurangen var mysig o bra personal. Kan verkligen rekommendera Victoria. O tänk, jag som inte ens visste att det fortfarande var en öppen restaurang där. Så kan det bli när man bor i en så stor stad som vi gör :rolleyes:

Vi har idag ägnat oss åt badrummet. Rivit ner kakel o lister o det var inte det roligaste jag har gjort en lördag förmiddag vill jag lova.. Jag kommer förmodligen att ha grym träningsvärk i armarna imorrn, armstyrka är inte direkt min grej :) Men åter igen, det är såå värt det. Kan ju bjuda på en liten före och under-tiden-bild.

 Före      Under tiden

Jag lovar, eller det kan ju inte men jag hoppas, att det blir bättre när det är klart :D

Imorrn ska vi ägna oss åt utsidan lite. Hoppas bara att det inte blir regn. Utemöbler ska undan, gräsklipparen ska få gå i ide o nu får det banne mig sluta falla löv för nu tänker jag kratta..

Trevlig lördagskväll på er. Nu blir det nåt gotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0