Shopping

Gjorde en Ellos-beställning förra veckan o idag fick jag sms att varorna fanns att hämta på ICA. Typiskt nog så hann jag inte åka dit o hämta dom. Inget särskilt som jag längtar efter men alltid kul med nytt :) Det här ligger o väntar på mig i alla fall:

 

  
O nä, strumpbyxorna är inte till mig :D Förutom kläder fick jag också handdukar med på köpet. O det behövdes! Förstår inte varför man bara har en handduk av varje sort när man ska ha dom? O slitna o fula är dom också.

Imorrn blir det äntligen jobb igen. Först var jag hemma med mig själv tisdag o onsdag. Två dagars vila gjorde susen o till idag var jag redo för arbete igen men då var det lillans tur. Snor, host o 40 graders feber igår kväll så då blev det VAB idag. Imorrn får i alla fall papsen vara hemma så jag åtminstone får en dag till på jobbet den här veckan. Fredagsfikan är fixad också. Idag blev det tuppkaka med röda vinbär. Vet inte om det är bestämt att nån annan ska ta med fika men det får bli dubbelt i så fall. Är nog ingen som klagar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0