Sjukdag

Idag blev det soffdag för mig. Har i flera veckor varit halvhängig, huvudont, hostig och lite snorig. Idag när jag ännu en dag vaknade med huvudvärk fick jag nog o bestämde mig för att försöka vila bort skiten. Jag skjutsade lillan o M o åkte sen hem o lade mig. I fyra timmar sov jag! Hm, undrar om det behövdes. Känner mig som en usel mamma som lämnar på dagis o sen bara åker hem o lägger mig, men ibland måste man tänka på sig själv först. Även om jag har väldigt svårt för det. Tror nog vilan behövdes i alla fall. Huvudvärken var kvar men jag kände mig lite piggare i alla fall.

Dammade av spikmattan en sväng igår kväll o akta´re vad skönt det var. Eller, det gjorde ont som fasen från början men det kändes vad bra det var för ryggen. Blev alldeles varm o go o ska nog fortsätta ta mig tid till det. Det är jag värd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0