Helgen som gått.

Fredagens motivationsdag var en mycket lyckad dag. Helt okej föreläsare o lunch på dan. Exotisk planka o gott vin, dans o massor av skratt på kvällen. Faktiskt så lyckad kväll att jag mådde som jag förtjänade igår. Huvet hade ökat i omfång till det dubbla o blivit väldigt tungt! Konstigt :) For en sväng till Bollnäs med syster o mamma för att komma igång. Alicia o jag åkte sen hem o lekte i lekparken. Skönt med frisk luft!

Idag har det varit ganska lugnt, Alicia har åkt på feber igen o hade vid sänggång över 39 grader. Tänker ringa direkt imorrnbitti så dom får kolla så det inte är öronen som krånglar igen. Eftersom hon inte är ett dugg förkyld så är jag rädd att det kan vara nåt sånt :( Har ingen lust med penicillin igen, men skulle det vara öronen så är det skönt om vi kanske kan stoppa det på en gång.

Imorrn blir det alltså VAB. Hoppas verkligen att hon piggnar på sig. På fredag har ju jag o M planerat in en Stockholmsresa o det är inge skoj att lämna bort tösen om hon inte är pigg. Lite shopping o god mat med några bekanta skulle vara riktigt mysigt på tu man hand men är inte Alicia frisk då skjuter vi det på framtiden.

Ska nog krypa till kojs snart ifall det blir stökig natt. Alicia bad själv om att få gå upp o lägga sig redan kvart över 7 så risken finns i alla fall att det blir tidig morron.

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0