1 dag kvar!

Imorrn, så smäller det!

Resväskan är packad (det mesta iaf), soppåsarna tömda, kylskåpet urätet o Alicia tok-exalterad :) Det ska bli SÅÅ kul att se henne i flygplanet, på stranden, vid poolen, överallt. Hon har sett fram emot det här så länge så jag undrar om hon kommer att fatta att det verkligen händer.

Mina resnerver har verkligen varit lugna inför denna resa. Trode jag skulle vara helhispig eftersom jag denna gång även har ansvar för Alicia (jaja, M hjälper till, hihi), men jag har inte hunnit bli det i och med att jag legat sjuk. Det kanske är nåt att sträva efter? Att bli rejält sjuk innan resa. Nää, inte värt det, men det har varit rätt skönt att vara såhär pass lugn!

Det allra sista ska nu plockas ner i väskan + att jag ska göra ordning en matdosa som vi kan ta med åt Alicia på planet. Dom kund inte ordna mjölkfri mat åt henne så vi dispens att ta med eget. Men det fick inte lukta starkt så det störde eventuella andra allergier. Vadå lukta? Jag kör med en liten pastasallad iaf, hon älskar ju att plocka i grönsaker o så, så det blir nog bra. Det borde inte lukta för mycket heller. Haha..

Hm, M har nog somnat däruppe bredvid Alicia, får nog gå upp o knuffa på han så han hjälper till med det sista :)

Ha det nu så bra så hörs vi om en vecka igen.
Todilooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0