Äntligen vardag

Alltså, min uppdatering under sommaren har varit under all kritik. Det är väl bra konstigt. Ju mer tid man har, desto mindre blir det gjort. Hihi.. Jag ska försöka ta mig i kragen nu när det är vardag igen o det kanske blir lite mer tid inomhus.

Semestern har varit kanon. Jag har "bara" haft 3 veckors semester o egentligen inte gjort nåt vettigt alls, men jobbar nu i 3 veckor o sen åker ju vi utomlands så det känns helt okej :) Det har varit skönt att bara vara o inte haft en massa måsten som ska avklaras.

För första gången efter en semester så kände jag mig också glad att komma till jobbet. Trivs man på jobbet då, tro?! :) Jag älskar mitt jobb o goa arbetskamrater. Vissa dagar är värre än andra, självklart, men på det stora hela så stortrivs jag!!

Den jättestressen som vi hade på jobbet innan jag tog semester har lugnat sig något, skönt! Nu hinner man faktiskt tänka emellanåt o känner sig inte fullt så snurrig när man går hem på eftermiddan.

Nu ramlar det in några samtal igen, så vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0