I svampskogen

Självömkandet fortsätter :) Är inte fullt lika kraxig idag, men har fortfarande feber så jag har accepterat faktumet att jag blir hemma även imorrn *suck*

Mamma var hit en sväng o höll sällskap o hade med sig en massa gula kantareller som min goa morfar plockat o inte visste riktigt hur han skulle hinna äta. Mamma, som nog tyckte lite synd om lilla mig, rensade hela härligheten så det var bara till att förvälla o det blir nog en liten smörgås med smörstekta kantareller innan sänggång.

Förhoppningsvis har jag repat mig så att vi kan gå ut i skogen i helgen o plocka blåbär o svamp. Jag är uppväxt med bär- o svampplock o vill verkligen föra det vidare till Alicia. Det är ju så mysigt!

 
Här är svampplockning o korvgrillning för 2 år sen. Kommer jag ihåg rätt så blev det inte så mycket svamp den gången men Alicia tyckte nog mest om korven ändå.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0