Klassfest

Imorgon är det klassfest hemma hos mig. Jag har blivit så gammal så det är nu 10 år (!!) sedan jag tog studenten. Jag o en kompis har fixat ihop en återträff som ska gå av stapeln imorgon hemma hos mig. Det ska bli  så skoj.

Vårt gamla tjejgäng från den tiden har fortfarande bra kontakt o träffas lite titt som tätt så dom "visste" vi skulle komma, men det har faktiskt tillkommit några fler. Skoj! Just nu är det ca 15 av 27 som svarat ja. Några är bortresta, bor långt borta eller har av annan anledning tackat nej o några har svarat kanske. Men 15 är ganska lagom o vi kommer förmodligen ha riktigt trevligt. Strömmingslek är det ju i stan också så det blir väl antagligen ett besök där.

Tösen får sova hos mormor o morfar o M jobbar så jag får ensam o skön bakis-söndag. I like! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0