Resnerver

Idag blev det så till slut en penicillinkur :( Eller det är väl egentligen bra så har jag en chans att hinna bli frisk till resan. 8 dagar kvar nu!! Inte för att jag håller räkningen.. :)

O nu är det stora bryderier hemma på Grundviksvägen. Jag har, i tanken iaf, börjat packa kläder till resan. "Den kjolen kan jag till det linnet o den tröjan måste jag absolut ha med o.." Ja ni vet hur det är. Grejen är den att jag vet att jag ALLTID packar för mycket! Alltid! O den här gången ska jag ju helt plötsligt packa åt en till också. (Alicia alltså, M hoppas jag klarar sig själv :) ) O 2 packningar där alldeles för mycket packats känns ju lite onödigt.

Så nu försöker jag minska lite. "Det linnet kan jag ha till den kjolen, men kommer förmodligen ändå inte använda.." Får väl se hur länge det håller eller om det blir så att jag i sista stund slänger ner nåt i fall att.. :)

Resnerverna börjar komma o den där känslan Det är nåt jag har glömt kommer snart som ett brev på posten. Så kommer jag att känna tills jag sitter på planet o vet att jag inte riktigt kan göra nåt åt det.

Nämen! Nu låter det ju helt plötsligt som att jag inte alls ser fram emot att åka o inget kunde vara mer fel! Det ska bli härligt att få åka iväg, hela våran lilla familj! Nerverna o svamlandet är bara en del i planeringen :)



Marie: Angående burkarna så är jag inte helt hundra på priset. Om jag inte minns fel så kostade den mindre modellen som jag har nånstans kring 149-159 kronor. Kanske..? Var otroligt sugen på den stora modellen också, men det blir så många satser kakor för att fylla en sån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0