Sensommarträdgård

Det finns några ställen kvar i trädgården, eller rättare sagt på altanen, som fortfarande är riktigt sommarfina o som jag verkligen tycker om att titta på:


Min Blomma-för-dagen har sällskap med tagetes o jätte-aster som fortfarande blommar


Jag har i år upptäckt Chokladblomma som kommer att bli ett återkommande inslag i min trädgård/ på min altan. Den har varit full i små små blommor hela sommaren o har sällskap på altanen av en chokladmynta o den här lilla raringen:

En betongkanin från Majas i Rengsjö. Inte min grej egentligen med djur i trädgården, men jag kunde bara inte motstå :)

I sommar skapade jag också ett nytt litet hörn på altanen:

Några brädor på väggen (som jag för övrigt satte upp helt själv, hihi..), en liten järnhylla o blandat piff o jag blev sååå nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0