Sjukstuga del 2

Tycket jag kände mig piggare idag o hade bara 37 o 5 när jag vaknade så jag o Alicia började måla på lekstugan o jag var ute o donade lite medan hon lekte. Efter nåra timmar i farten o utan vila (något jag inte varit med om sen i onsdags) var jag så klen så det vimlade framför ögonen.

Gick in o intog soffläge o mycket riktigt, febertermometern visade 38 o 3 igen *suck* Har hostat mig genom hela natten också så nu blir det till att ringa husläkarn imorrn. Eftersom vi åker om bara 9 dagar nu, så vill jag att dom kollar så det inte är nåt "allvarligt". Hellre bota redan nu än att jag ska dras med skiten hela veckan o sen må halvtaskigt på resan.

Hade mor, far o lillasyster på mat nyss. Grillat o potatis i ugn! Har varit meny för många middagar i Grundvik denna sommar o än är inte sommarn slut :) Har skickat M o tösen på E-center nu för påfyllning av kylen, själv ska jag vila kroppen så kanske jag orkar ett varv till med penseln innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0