Shopping

Nu så är dom flesta julklapparna inhandlade! Vi var i helgen upp till Sundsvall för att handla det sista. Några saker som vi inte hittade återstår, men det ska beställas från internet nu i veckan. Jag har väl aldrig varit "klar" så här tidigt nån gång. Jag brukar ha för avsikt att vara klar tidigt, men brukar aldrig bli det.

Det känns skönt att kunna njuta av julstämning o mysa lite nu i december. Julstämning o julstämning förresten, snön behagar fortfarande inte komma, men jag hoppas verkligen att det kommer liiite innan jul. Annars blir det så tråkigt.

Menmen det är vill till att göra det bästa av saken. Jag har börjat så smått med julgodis. Jag köpte ju en silikonform på Tupper-wareparty förra helgen. Jag ska visa vilka fina praliner det blev i den.

Men än så länge, GOD JUL! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0