Alla hjärtans...

Jaha, så var det dags igen då! Nä, men vi har inge bättre för oss! Alicia har öroninflammation igen! :( Stackars.. Hos läkarn ifrågasatte jag, när det började pratas medicin, om det verkligen inte fanns nåt annat än Kåvepenin? Det var slagsmål i en veckas tid förra gången hon åt. Det smakar verkligen BLÄÄ! Men nä fick jag till svar. Det som jag gav förslag på, som jag har hört att andra fått, det var endast i nödfall om man var allergisk fick jag till svar. Vi fick i alla fall Kåvepenin med fruktsmak den här gången o jag tänkte att det kanske skulle gå bättre. Vi kom hem o jag försökte med gott mod att få i tösen det. Men icke! Det slutade med att både jag o Alicia grät. Jag för att jag kände mig så dum som blev irriterad över att hon inte tog medicinen trots att jag vet hur illa det smakar o Alicia för att hon hade en så elak mamma ;( Då kände jag att "ska det vara så här i 5 dagar, 3 gånger om dan?". Nä, imorrn ringer jag läkarn o kräver nåt annat!! Jag har sökt lite på nätet o det verkar inte som att vi är dom enda som har det här problemet, så det måste gå att ordna!

Jamen det här blev ju ett positivt inlägg på alla ♥ans dag. Men jag tycker faktiskt inte det är så mycket att bråka om, den här dagen egentligen! Ska man inte tycka om varann o visa uppskattning varje dag? Jag fick i alla fall en bukett rosor o en chokladkaka, en sån där mörk med lite jordgubb i. M vet vägen till mitt hjärta han :love:



Ska nog gå upp o kolla om inte pappan somnat bredvid tösen vid nattningen. Visst, ibland tar det tid men Alicia var så trött då dom gick upp så jag tror nog att M somnat också.

Gonatt Sverige o hoppas ni blivit lite extra uppskattade idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0