Äntligen!

Den som väntar på nåt gott... :) Nu ska ni få se resultatet av mitt älskade badrum.

 Före.
För att ni ska komma ihåg vad jag nu slipper:

Vänster       Höger


Och efter:


  Ena hållet      Andra hållet



    Mitten    



 Kitsch är kul :)


 Prylhyllor kan man aldrig få nog av  
 Både öppen och dold


Och ja, det döfula rödbruna fönstret ska absolut målas vittvittvitt så fort det bara går. Behöver nog bli liiite varmare först bara så jag kan öppna fönstret.

Lite strikt o kalt kan tyckas med bara svart o vitt, men det är bättre att kunna mysa till med mattor o handdukar om man vill, tycker jag i alla fall. Ett element o ett väggskåp på väggen mittemot handfatet ska upp så småningom.

Nu är det dags för nästa projekt, sovrummet. Den uräckliga gula tapeten som sitter ska bort. Vet bara inte vad jag vill göra där inne. Ena dagen vill jag göra fondvägg, andra inte. Vit panel? Tapet? Vitt? Mönstrat? Ska nog sova på saken :)

Må så gott.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fint!!! :)

2011-03-13 @ 22:24:57
URL: http://viskablifyra.blogspot.comlogspot.com
Postat av: Christersara

Merci for all the wonderful writings

2011-07-12 @ 10:26:17
URL: http://christersara.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0