Gonatt

Av någon outgrundlig anledning gjorde Alicia morgon redan halv 7 imorse. Hon brukar åtminstone sova till halv 8-8 o det var väl det jag hade hoppats på idag med, menmen... Den tidiga morgonen gjorde att både jag o tösen tog en tupplur på soffan mitt på dan. I 2 timmar! Kanske inte så smart så här i efterhand men det var ack så skönt. Tack vare det, eller på grund av :) så blev det inte kväller för henne förrän efter 10, så nu sitter jag o varvar ner en stund innan det är sängdags. Är av förklarliga skäl inte så vidare trött jag heller :)

Imorrn tar vi en tur till mamma o pappa. Morfar ville gå ut o leka en stund med lilllan så jag hoppas på finväder. Det är så härligt att kunna rå om mamma o pappa så här på helgerna. Dom är nyblivna arbetslösa efter att ha drivit butik i över 12 år med arbete 7 dar i veckan. På slutet var det slitigt o pappa arbetade själv hela dagarna för att kunna hålla kostnaderna nere så mycket som möjligt. Att bli arbetslös är alltså riktigt skönt för dom. En stund i alla fall.. Dom söker ju jobb o så, för arbetslös blir man ju inte rik av att vara.

Nä, ska nog gå upp o väcka M nu. Han har fortfarande inte kommit ner.
Nattinatti Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0