Helgschema

Helg igen o absolut inga planer. M jobbar så jag tror att jag o tösen drar på Barnens hus imorrn. Att gå där i en timme är perfekt tidsfördriv :) Alicia är faktiskt väldigt duktig. Självklart vill hon klämma o känna o gärna ha hela butiken med sig hem. Men det är inget tjat o gnäll att hon ska ha något så då kan man åka dit o kika lite. Tösen blir ju snart stora 3 år också så vi kan ju åka dit o skriva önskelista om inte annat :)

Får se om vi åker till stora staden Mohed o hälsar på mormor o morfar en sväng också.

Städa behövs det alltid göra, men det är så tråkigt så det tror jag att jag struntar i. Visstja, vi har ju inget skaft till moppen heller, det gick av på nåt konstigt sätt senast vi höll på o röjde. Har sen helt glömt bort att köpa nytt. Glömt, jag lovar!

Snart kommer M hem. Jobbat 9-9 idag så han är nog rätt mör, men lite soffmys hinner vi väl kanske med. Ha en kanonhelg alla.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0