Kampen mot dallret

Håll i er nu! Vet ni vad jag gjorde imorse klockan tio över 8!? Ni kan aldrig ana! Jag stod på en crosstrainer o svettades! Jag ställde klockan på 7 men vaknade en minut i. Frukost o sen iväg. Gissa om jag kände mig skitduktig när jag åkte till jobbet kvart över 9 o var både nytränad o nyduschad?! O jo, man mår bra av att träna, jag vet! :)

Måste bara komma ihåg att ta med mp3´n nästa gång. Lugna favoriter (typ, väldigt sömnig musik i alla fall) i högtalarna var inte så pepp!

Så nu är jag på G med det här med träningen. Har redan börjat kolla på när jag ska kunna ta mig iväg nästa gång. Blir ju lite jox att få det att gå ihop med jobb, dagishämtning o en karl som jobbar kvällar. Men om farmor ställer upp en stund så blir det nog en repris redan imorrn. Så inte träningsvärken blir alltför jävlig menar jag :)

Ska nu sjunka ner i soffan med en stor påse chips, choklad o... I wish! Ett glas citronvatten o en apelsin är vad som står på menyn. Kampen mot dallret har börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0