Sjuk. Igen!

Här kör vi sjukstuga igen. Alicia har för andra dagen i rad över 39 graders feber. Började redan i torsdags med 38 men blev då piggare tyckte vi på kvällen, men sen under natten då var vi uppe på 39,9 o det har hållit i sig. Är så trött på det här nu! Stackars tösen är pigg som en mört ändå så länge Alvedonet verkar o det har inte varit lätt att hålla henne inomhus i dagens fina väder :( Det är ju så typiskt när man är ledig o det är så fint väder at man inte ska kunna vara ute o leka. Menmen...

Sitter just nu o tömmer kameran. Många bilder var det! Så nu snart kommer bilderna på mitt nya fina badrum. Den som väntar på nåt gott.. :)

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här med Melodifestivalen?! Utdraget med alla dessa delfinaler, inte så värst bra låtar o lite sådär allmänt såsigt. Men ändå sitter man här. Visst, det finns inte så mycket annat att glo på heller, så.. Men lite hatkärlek är det allt.

Nä, nu ska jag nog äta nåt gott. Det är ju faktiskt lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0