MÖR !!

Igår var det dags igen. 30 minuter på crosstrainern och en halvtimmes "tyngdlyftning" :) De första 3 minuterna kondition var riktigt jobbiga. De övriga 27 var ännu värre! Det är inte sant vad jag är otränad! Idag känner jag mig som en 83åring med darriga ben o ömma muskler. Nä, men det är faktiskt riktigt skönt att svettas o ha lite ont! Jag har nog innerst inne saknat det lite.

Helgen blir lugn. M jobbar (igen) så jag o tösen får roa oss själva. Åker nog o träffar mamsen lite imorrn o håller henne sällskap, pappar jobbar ju också så.. Jag har 2 veckor med 6-dagars arbete bakom mig så jag tänker nog bara njuta av att få 2 dagars ledigt den här veckan.

Må så gott o ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0