Gomorron

Ny dag, nya möjligheter! :) Jag lovar, jag är inte så hurtig som det låter. Jag försöker övertyga mig själv. Inte varit snorig inatt, och Alicia har inte stökat mycket så det har faktiskt blivit en del sova. Ändå nästan medvetslös när klockan ringde. Jaja, det är väl bara att gilla läget :)

Trots trött huvud o hängiga ögon så skuttar jag glatt in på jobbet. Det är bra konstigt: hade väl aldrig trott att man kunde trivas så bra på ett jobb nån gång. Självklart skulle jag hellre ligga hemma o sova men när jag ändå måste gå till ett jobb så har jag världens bästa jobb att gå till! Antar att jobbet i sig inte är så himlastormande men jag har så underbart roliga o galna arbetskamrater så det är ett rent nöje att vara på plats.

Nä, en kaffe kanske så man vaknar?
Gomorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0