Heeelg

Förlåt för dålig uppdatering i veckan. Jätterörigt på jobbet o när jag kommer hem så är jag så trött i skallen så då är jag inge sugen på att sätta mig framför datorn igen. Nu är det snart helg i alla fall. Sista rycket :)

Ikväll så ska jag träffa 2 kompisar med familj på pizzerian hemma. Sen blir det mys hemma hos oss. Det blir
lugnt o inte så sent eftersom M jobbar helg men en liten stund hinner vi ju umgås i alla fall. Kvalitét, inte kvantitét!!

Alicia hostade imorse o kändes varm, hade just ingen feber, men det skulle inte förvåna mig om det är dags igen nu.. Hon har ju gått på dagis en hel vecka! :) Min förkylning vägrar gå över o är mer ett allmän-tillstånd just nu. Snorig o täppt mest hela dagarna, hostig på kvällen o geggig i ögonen när jag vaknar. Sååå less på det här nu! :(

Nä, men då spottar vi nävarna då o kör! :)
Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0