Helvecka

Gomorron!

I helgen har det varit blogg-bortfall pga att vår dator bestämt sig för att ta ut pension, eller nåt... Den funkar så länge man inte vill söka ett nätverk o gå ut på internet o hur mycket användning har man av en dator om man inte kan använda internet?! :) Så det verkar tyvärr som att M får som han vill nu: det blir en ny dator. Han har länge fikat på att få köpa en men jag tycker det har varit onödigt när den vi har funkar/funkade! Men nu så.. Kul utgift?! Nope! :(

Det har blivit plusgrader! Det är väl bra konstigt: första plusgrad o så tror man att våren är på väg. Eller åtminstone önskar att den är det. Jag vet att det är långt kvar men kan väl alltid få hoppas o önska? Det var inge vidare skönt ute imorse ändå, snålblåsigt o isigt. Åh, sommar.. Snart så.. :)

Första helveckan efter jul o alla helger nu. Jag är rädd för att man kommer vara ganska seg framåt torsdag, fredag. Man är ju inte van att jobba 5 dagar i rad. Jag var ju hemma 2 veckor före jul också med sjuk tös så det är 1 månad sen jag jobbade helvecka senast. Men det går nog ganska så snabbt att komma in i vardag igen, det brukar göra det.

Trevlig jobbvecka (eller vad ni nu gör) till er alla.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Gamecenterachieventlists

Great Site thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0