Hm, undrar hur filmen slutar... ?

Det verkar som att Alicia bestämt att vi inte ska se slutet av filmen. M gick som sagt upp o nattade henne igår, men kom ner till slut för hon hostade så hemskt o ville ha vatten. Gav sig sen inte förrän jag gick upp o lade mig. Utan ett host bör tilläggas. M sa det att varje gång hon hostat bredvid honom så hade hon lagt till "mamma?". Monster! Innan hon somnat så var klockan nästan 10 o det kändes inte som att det var läge att titta vidare på en film som det var ungefär 1,5 timme kvar på. Menmen, det går fler tåg.

Natten fortsatte i stökets o bökets tecken. Jag har nog vaknat, i snitt, en gång i timmen. Alicia har (förmodligen) drömt o skrikit o snyftat hela natten. Funderade ett tag om det var öronen som spökade igen, men hon knystar ju inget på dagarna o har ingen feber så jag tycker inte det kan vara det heller. Jobbigt i alla fall! Positivt var i alla fall att morgonen blev lugnare o hon sov till kvart i 10 = sovmorron till mamman :)

Hittade ett så underbart kort när jag satt o kikade härom kvällen

 

Alicia "hjälper" mig att sortera underkläder. "Vadå, spetstrosor på huvet, det har väl alla?" ♥ Dom var rena bör kanske tilläggas :)

Jobb imorrn, så nu säger jag gonatt. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0