Ledigheter

Fortfarande en ledig dag kvar innan det är jobbdags. Skönt att få lite långledighet ibland. Jobbar sen bara 2 dagar sen blir det 2 lediga dagar igen, en jobbdag o sen helg :) Våren kommer att vara fortsatt bra så; det är många helger så att man får lite gratisledigt. Det är värre på hösten, grått o knappt någon tid att ta igen sig på.

Skulle vilja ha någon toppen-vinterdag snart. Sisådär 5-10 minusgrader o strålande sol. Kan jag få beställa det?! :) Idag har det varit tokmulet, riktigt höstväder mitt i vintern.. Skulle vilja gå ut o grilla korv o åka pulka med tösen. Visst man kan göra det ändå, men det är inte lika mysigt.

Några foton från i våras då vi hade en toppendag ute på isen med grannarna. Grillning o myyys!





Bara M kommer ner från nattningen med Alicia så ska nog vi kolla klart på The Town som vi började kolla på härom kvällen. Det var en kväll då lillan inte tillät att vi kikade film, så vi hann bara halvvägs. Men den verkade bra det vi såg, så nu skulle jag vilja kika på slutet.

Om jag orkar så återkommer jag med betyg efter filmen.

Kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0