Less

Så förbaskad på denna förkylning! Jag har till och från varit hostig o snorig i över 2 månader. Det vill liksom inte ge sig. Är det brist på frisk luft som gör det månne? Jag erkänner: jag håller mig helst inne så fort termometern visar under nollgradigt. Visst, en solig vinterdag är inte helt fel, men jag tycker inte vi haft så många såna. Måste kanske skärpa mig o lapa in lite frisk luft o kanske åka o köpa mig nå vitaminer eller nåt. Allt testas så förslag mottas gärna :)

Har fortfarande inte bestämt om det blir bad ännu imorrn. Öppet var det, men det beror lite på om jag får smita en timme tidigare från jobbet som jag önskat. Då kommer jag iväg kvart över 3 o då känns det okej att hinna med bad men om jag inte slutar förrän kvart över 4 så blir det lite sent. Tar väl med badattiraljerna o hoppas på det bästa. Hoppas hoppas hoppas..


Nä, nu ropar nässprayen!
Må så gott.



















Världens bästa badtjej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0