Nu är det dags!

Håll i er!! Jag är inte sjuk!! Jag har inte drabbats av.. nånting!! :) Jag har köpt ett träningskort!!

Har funderat länge, men nu var det dags. Jag var faktiskt skapligt vältränad ett tag, jag o M tränade ca 4 gånger i veckan o jag tyckte faktiskt att jag hade antydan till "muskler" :) Men det var pre-barnafödande och pre-soffpotatis. Dom flesta gravid-kilona försvann ganska snabbt men dom som jag ätit mig till, dom sitter där dom sitter. Det är ca 5 kvar och sen skulle jag vilja tappa bort 5 till. Jag tänker inte banta o tjafsa. Det jag behöver är att lägga om kosten o röra på mig lite extra. Äta gott o mycket o inte röra på sig mer än mellan kylskåp o soffa funkar inte i längden. Tydligen :)

Så nu är det dags! Jag tänker inte göra träningsdagbok eller så. Ni får nån liten uppdatering då o då bara Jag vill inte ha någon press på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0