Party på jobbet

Fredag kväll på jobbet, kan det bli bättre?! :D Varit en jäktig dag med många samtal men samtidigt som klockan slog halv 4 så tror jag växeln gick sönder eller nåt, då blev det lugnt. Så nu kommer det nog att bli en lååång kväll. Men men, desto mer tid till att surfa runt :)

Maten blev lyckad igår. Skulle göra kycklingfileér i ugnen med creme fraiche soltorkad tomat o fetost men den var slut så det blev lite improvisation. Creme fraiche naturell, hackade soltorkade tomater o fetaost lite vitlök, salt o peppar. Gegga ihop alltihop åsså bre över kycklingen. Skjuss in i ugnen! Jag som är förkyld har ju inte världens bästa smaklökar, inget smakar något, men dom andra sa att det var gott så jag får väl lita på dom :) Till det ris o sallad med massa gott i.

Mamsen o papsen blev kvar en stund o drack kaffe men syrran o hennes kille stannade o spelade spel till halv 12! Vi spelade Alias, så sjuuukt kul spel. O självklart vann dom som var bäst, Jag o syrran alltså, om det var oklart! :)

Ikväll utlovade M ost o kex när jag kom hem, smaskens! Vinet hoppar jag gärna över. Dricker helst vin o andra alkoholhaltiga drycker enbart för att bli full. Gud så dumt det lät, men jag tycker inte det är så gott bara sådär. Självklart kan en cider vara gott, men då kan jag lika gärna dricka läskeblask. Så det blir nog lite smaskig cocacola till ostarna o kexen :)

Nä, ska nog gå o ta en kaffe så jag har nåt att göra.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0