I´m back..

Stressigt på jobbet, bläng på en dataskärm hela dagarna, jag prioriterar inte datasittande på kvällarna. Jag orkar inte ens läsa andras bloggar :( Trist, men jag måste prioritera. Jag vill inte att det blir ett tvång det här med bloggande, då blir det bara kattskit av alltihop :) För det är ju faktiskt kul, bara lusten o orken finns där.

Avverkade förra veckan en 6-dagarsvecka o det ser ut som att det blir så den här veckan med. Över 3000 mail som ligger obesvarade hos oss så det behövs kan man säga. Det är bra konstigt, men det var riktigt mysigt att jobba i lördags. Lugn stämning, inge surr eftersom ingen pratade i telefonerna, myskläder o musik. Vi jobbade i 4 timmar bara så det var toppen. Klirr i kassan också med nästan dubbel ersättning :)

Jag har äntligen fått fingrarna ur o fotat vårt badrum. Det slog mig när jag såg det på bild att det blev riktigt läckert! :thumbup:

I helgen, förutom jobb för både mig o M, så ska vi försöka hinna träffa M´s bror med familj som är hemma o mysa lite. Dom bor i Stockholm så det är inte ofta vi ses. Det är ju inte långt egentligen men det blir liksom inte av att man tar sig dit om man inte har en hel helg på sig.

Nä, om man skulle gå o ta lite rast kanske :)
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0