Badabadabada?

Stökig natt igen. Inte som igår men några skrikningar har vi hunnit med. Själv vaknade jag en halvtimme före klockan skulle ringa o var faktiskt så förnuftig att jag klev upp då. Annars brukar jag alltid knipa ihop ögonen o försöka ta tillvara på varje minut. Det brukar tyvärr bli med reultat att man blir ännu tröttare när klockan väl ringer. Så halv 6 imorse studsade jag upp! Hm, ja.. lätt överdrift :)

Funderar på att ta tösen med på simhallen på onsdag. Undrar om det öppet på en Trettondagsafton? Måste kolla upp det. Skulle vara så mysigt, hon verkligen älskar vatten! Hon brukar vara lite avaktande till en början, men sen blir hon sjövild :)

Fikarast. Kaffetajm!

Solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0