Trött

Lugnet före stormen. Hela dagen har det varit lugnt i telefonerna. Skönt! Jag är riktig tröttmössa idag.

Jobbade på lördag, frivilligt jag vet, men det blev tidig morron som kommer surt efter. Tänkte på lördag kväll att "Åh va skönt, nu ska jag sova!" Gick o la mig ganska tidigt o var helt slut. Då ställde Alicia till med kräkkalas. Igen! Antingen var det en väldigt snabb sväng av magsjuka eller så var det hennes känsliga mage som spökade för det blev 3 kräkningar på kvällen/natten o sen var det bra. Skönt i och för sig! Men det är så jobbigt med dom här intensiv-kräkningarna. Tycker så synd om henne och så är man orolig att det ska vara nåt hon är allergisk mot eller så..

Söndagen blev ganska lugn o skön. M jobbade så jag o tösen spenderade förmiddagen till största delen i soffan. Lite läsning, tv-tittning o senare "kaffe-drickning" i dockservisen. Då det blev sen frukost hoppade vi lunchen o tog en välbehövlig middagslur istället. Alicia sov 2 timmar innan jag väckte henne. Stackarn, så trött efter natten! Lunchen tog vi vid 3 då pappan kom hem.


Bilden från annat tillfälle, men hon var lika trött nu :)

Jaha, så är det måndag igen då. Skulle egentligen haft MaryKay-party ikväll men då hörde säljaren av sig idag o har haft magsjuka i helgen. Hon ville inte komma o smitta oss. Tack! :) Hon undrade om hon kunde komma på onsdag istället o nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag jobbar lite senare då o det blir lite stressigt. Åh, ska vela lite innan jag bestämmer mig.



Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, kräksjukan vill man inte ha hem :P



Jag tror också att barn kan lära sig saker på dagis, men jag tror att dom lär sig lika mycket hemma. Det jag stör mig på är när folk blir upprörda när man säger att man inte tänker sätta dottern på dagis än på några år. Det är som att dom inte tror att hon kommer klara sig som vuxen då. Svinkonstigt!

2011-01-31 @ 19:45:30
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Ailoerica

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-10-20 @ 10:30:05
URL: http://ailoerica.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0